dilluns, 18 de maig del 2009

"Dinar a sa barca": vàrem ser pocs

Assistència
Només vàrem ser dues barques, quatre persones en total. El Savanna hi va ser present amb el seu patró, en Toni Jover. A bord del Nueva Catalina érem na Mercè, en Jaume Rosselló i en David.
Sempre sap greu convidar qualcú a dinar i que no vengui, però el lema del “Dinar a sa barca” era “que vengui qui vulgui!”, i així ha estat.
Lamentar les absències provocades per imponderables: en Biel Rosselló i en Toni Pep Munar estan convalescents d’operacions, i en Xavier Mulet era de viatge. Tots ells ens telefonaren per lamentar la seva impossibilitat d’assistir.

La forma
És alegre i socialment divertit això d’ajuntar-se per dinar. Milloraria les coses que l’aigua estés més calenta i a ningú li fes peresa nedar. Personalment vaig fer el primer bany de la temporada, però l’aigua encara era una mica freda.

El menú
El Savanna va aportar vi blanc, cervesa, i material per fer una amanida que alegrà amb un mango madur molt ben rebut per tots. En Jaume Rosselló va posar panades, ensaïmades de crema i cerveses. El Nueva Catalina, una coca de verdura, una coca de trempó (una mica fada...) i una truita de patata, cerveses i vi.

El futur
Potser els dinars a la barca se’ls ha de muntar cada qual, com i quan li vengui de gust.

4 comentaris:

  1. David i família no sé que us he de dir, em sap greu que intenteu muntar esdeveniments i que no hi hagi quòrum, tot i que per pasar-ho bé dos basten. Les coses són com són i no com ens agradaria que fossin. No és cap excusa perquè tu i jo ja en parlarem jo no he pogut venir per feina, però si hi ha continuïtat segur que vendré en alguna edició futura. Tot i que vivim a l'illa de la "calma" tothom va escopetat i sempre tenim compromisos i activitats que hem d'atendre o no podem defugir.
    Encara que no vengui a compte aquesta és una dita marinera que em digueren l'altre dia a un dinar "Puig Tómir per sa Talaia i es Cagarro pes forat un home que està ben gat
    saps que en dóna de brandades"

    Joan

    ResponElimina
  2. David:

    No perdís l'esperança. Cap esdeveniment te un principi molt bo. Tenenit paciéncia l'any que ve tindras més gent segur. Aquest any crec que ha faltat publicitat, avui en dia si no hi ha publicitat no fas res. Pensa-ho per l'any que ve.

    ResponElimina
  3. Hola David i Família, la meva idea era venir i t'aplaudesc la iniciativa. Desafortunadament no disposava del Uep i a hores d'ara encara és enterra, i a mes a més dec haver passat algun virus o alguna cosa semblant.
    La meva opinió és la següent: A la badia de Palma hi ha una flota de barques de vela llatina bastant nombrosa, emperò un diumenge qualsevol jo surto amb el Uep o el Nostra Mar i qui em trobo?: el Nueva Catalina......... a on són els altres?. que surten els dies faners? Jo crec que molta gent te barca i no sap ni perquè la te. Les regates? .......esta molt be, emperò tots sabem que aquestes barques no estan fetes per a les regates, l'únic que necessitam és una eina àgil per estar en contacte cada dia, que un fi de setmana fa bo? quedam! a mi em sembla que el facebook pot ser aquesta eina, ser que hi ha molta gent reticent a la questió social d'Internet o amaguen les seves poques ganes de fer coses darrere sofismes com aquest. (el FB i d'altres similars arribaran a ser una eina social quotidiana per a tots). .........Per resumir........l'amor al patrimoni, a les barques, a la mar es demostra navegant i donant a les barques la seva funció i no a les reunions i més reunions per decidir ratings ni comèdies d'aquestes.
    Salut ....i se cert que tu i jo ens trobarem d'aqui a no gaire per la mar navegant que es el que toca.

    Jaume

    ResponElimina
  4. Tens certa dosi de raó quan escrius que "pot ser els dinars a la barca se’ls ha de muntar cada qual, com i quan li vengui de gust", però jo t'animaria a no desistir i a seguir organitzant el "Dinar a sa Barca" cada any. Trob que val molt la pena, i que amb el temps aquesta trobada pot esdevenir una fita important al calendari d'activitats relacionades amb el món del patrimoni marítim. L'altre dia de pagès algú ens deia, a mi i a un quants més, que a Mallorca hi manca una gran trobada de Vela Llatina. Poc a poc se van fent coses: per Sant Jaume, com ja saps, tenim una cita ben interessant a S'Estalella. El "Dinar a sa Barca" ha d'ésser un d'aquests esdeveniments. No afluixis, David. I has de saber que sempre podràs comptar amb el meu modest suport. Salut!

    ResponElimina