dissabte, 6 de juny del 2009

Fotos del Trofeu Illes Balears de Vela Llatina

En Pep Lluís Miró, editor de la Gaceta Náutica, ens ha enviat aquestes fotos del I Trofeu Illes Balears de Vela Llatina (sa Ràpita, 30 i 31 de maig) per penjar-les en aquest blog.
I, per cert, en Pep Lluís Miró i tot el seu equip es mereixen un reconeixement per la feina que fan per tirar endavant l’única revista especialitzada en nàutica de les Illes Balears, així com també el programa Ones de Mar (IB3 Ràdio, cada dissabte de 09:00 a 10:00).

L'Alzina en popa i a l'orsa llarga


Feina a la proa de la Balear



El Ríete, de Diego Huguet

4 comentaris:

  1. Me fa molta gràcia veure'm retratat a bord de l'Alzina, tot i que sigui de perfil: la panxa cervessera no m'afavoreig gens. Em permetré la llibertat de piratejar la imatge. Em fa il·lusió publicar-la al meu blog. Gràcies a Pep Lluís i a David. Salut!

    ResponElimina
  2. Precioses les fotografies d'en Pep Lluís Miró, sobretot la de l'Alzina amb l'illa de Cabrera al fons.

    Biel Rosselló

    ResponElimina
  3. Hola a todos,

    el otro día decubrí la Gaceta náutica y vi las fotos que publicáis ahora aquí.

    Sólo quería decir que hay que reconocer la foto del Alzina es realmente bonita.

    Supongo que el señor Rosselló se reconocerá en la foto pero de ahí a ver una tripa cervezera hay un mundo.

    Diego Riera.

    ResponElimina
  4. Amic Diego: a la foto de l'Alzina jo som el que està recolzat a l'arbre. Mira'm bé: la panxa cervessera hi és. I tant que hi és!
    De totes maneres, gràcies per l'encoratjador comentari!

    ResponElimina